mandag den 26. december 2011

Juleblomster fra haven d.26. december 2011

Blomster fra haven til julebordet




















Til vores julebord juleaften havde jeg været i haven
for at plukke nogle juleroser. Desværre var de ikke
så langt fremme, som jeg havde håbet på. På min rundtur
fik jeg øje på en af de engelske roser, som stod med en
udsprungen rose og to knopper. Desuden var der
stedmoderblomster som blomstrede på livet løs.
Jeg fik plukket juleroser, roser og stedmoder. Men det
er jo ikke blomster i overflod det drejer sig om.
Jeg satte hver slags i hver sin lille vase, som kan ses
af billedet, og det blev et dejligt syn på vores julebord.

4 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Ja men det har da været fint og noget helt særligt at kunne pynte julebordet med blomster fra haven.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at kunne plukke blomster ind fra haven til julebordet :-)
    Stedmoderblomsterne leder jo helt tankerne hen på forår.

    SvarSlet
  3. Helt utroligt at kunne plukke blomster fra haven nu. De er smukke.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  4. Blomster fra egen have til julebordet - det er virkelig en fornøjelse.
    Håber vinteren bliver ved med at være så mild og blid som nu :o)
    Glædelig bagjul :o)

    SvarSlet