torsdag den 8. december 2011

Hjertekrans d. 8. december 2011

Start på ståltrådskrans















Det var min plan at lave en krans magen til den man kan
se i det sidste nummer af Haven, men det gik ikke helt efter
planen. Jeg havde ikke Hekselyng, Vindheks eller Salvie og min
Lammeøre nænnede jeg ikke at rasere til formålet.
Kransen har derfor fået et helt andet udseende.
Jeg har brugt blød ene, Buksbom, Broget Benved og Brudeslør.
Jeg har bundet materialerne på en ståltrådskrans lavet af ståltråd.
Jeg havde ikke grøn vokstape og i mangel af bedre har jeg brugt
malertape til at vikle omkring tråden. Det giver ståltråden
mere stabilitet,man kan nemt rette faconen til, og det er meget
nemmere at binde tingene på med myrtetråd.
Kransen skal hænge uden for på vores skur ved min planteplads.


Færdigbundet krans

















Her ses den færdige krans.


Krans på væg





















Kransen er nu kommet ud i det fri.


Krans på væg



















Her ses kransen sammen med den øvrige pynt.

3 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Hvor er den flot, jeg er meget imponeret. Den måtte godt hænge på min væg :o)
    Hilsen
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Wow hvor er den flot, rigtig flot :)
    Og den passer perfekt til din planteplads... :)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Ja, wow hvor er de flotte. God inspiration :-)

    SvarSlet