mandag den 4. juni 2012

Julestjerner i juni mandag den 4. juni 2012

Julestjerne på havebænk i juni



















Ved juletid havde jeg lagt fotos af mine julestjerner ind
her på min blog. Samtidig gav jeg en begrundelse for,
hvorfor jeg i de senere år har købt dem i hvide.
Begrundelsen er, at de hvide julestjerner  kan man
sagtens have stående i stuen hele foråre.
Nu har jeg sat  dem ud i haven, og de er stadig
meget flotte. De har  fået store grønne frøstande,
hvilket ser meget dekorativt ud.

5 kommentarer:

  1. Før i tiden kunne jeg også holde julestjerner rigtig længe, min mor plejede at sige, at når det blev påske, så skulle jeg altså smide de røde julestjerner ud, det var inden vi kunne få dem i så mange andre farver - men de senere år har jeg ikke været god til at holde dem.
    Jeg kommer også til at tænke på vores tur til Madeira, hvor julestjerner gror som buske - vi var der i oktober og da var de i fuld blomst og de var røde :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op Kirsten, ja det er da imponerende.
    Dejligt at høre nyt fra dig igen, det er længe siden.

    SvarSlet
  3. Ja tænk at de kan holde så længe, det er godt nok imponerende!
    Jeg er ikke til julestjerner, men din er da i særklasse!

    SvarSlet
  4. Stemmer i koret - det er godt nok imponerende :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er den dog smuk.
    Det er helt utroligt, at du kan have den med blomster så længe.
    Tak for kigget.

    SvarSlet