søndag den 13. april 2014

Nyt til haven søndag den 13. april 2014



Plantebord med lidt påskepynt



I sidste uge solgte Rema ( et af vores supermarkeder) 
bl.a. planteborde og plantereoler i galvaniseret metal.
Da vores to plantereoler i træ efterhånden så lidt trætte 
ud, har jeg investeret i to reoler og et bord.


Samme billede som ovenstående tonet

Nye plantereoler pyntet op til påske


Regnvandstønde med påskepynt og grenbundt

Vores kugleakacier er blevet beskåret og de afskårne 
grene samlede jeg i et stort bundt for bedre at kunne
håndtere dem til affaldspladsen.
Jeg syntes imidlertid, at bundtet blev ret dekorativt og havde
derfor ikke lyst til at smide det ud, så nu står det og pynter her
ved regnvandstønden.


6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. God idé med at bundte grenene. Det er nogle fine ting, du har pyntet op med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte
      Tak for responsen. Kh. Kirsten

      Slet
  2. Det ser så fint ud. Jeg ville gerne have haft sådan et bord, men de var væk, da jeg kom i rema.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorthe
      Tak for responsen.
      Ja, man skal være hurtig ude, ellers er godbidderne væk.
      Kh. Kirsten

      Slet
  3. Hej Kirsten!
    Hvor ser det hyggeligt ud, jeg kan godt forstå du ikke nænnede at smide grenene ud, det ser dekorativt ud!
    Ha en god dag
    Hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      Tak for responsen. Nu kan bundtet stå og pynte her i foråret, så må jeg se, om det skal gemmes eller afhændes på affaldspladsen. Rigtig god påske . Kh. Kirsten

      Slet