søndag den 27. december 2015

Jeg blev den heldige vinder.

Miniature
I juni modtog jeg den fineste pakke med posten.
Jeg havde deltaget i en "Give away"på
bloggen weloveminiatures , og var blevet den heldige
vinder.
Det var en stor overraskelse. og af nedenstående billede
ses indholdet af pakken, hvor hver lille ting var fint og sirligt
pakket ind og vedlagt et hilsen fra Annie Christensen, som står
bag bloggen.



















Alle de små ting var så fint pakket ind.























Fin fransk havestol, små parfumeflasker, puder,
en lille kurv og to skilte alt i skale 1:12.









10 kommentarer:

  1. Nej hvor dejligt Kirsten, tillykke med præmien.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar, Lisbeth.
    Håber jeg kommer igang med at være mere aktiv på min blog i det nye år.
    Jeg har været meget fraværende. Kh Kirsten

    SvarSlet
  3. åh det er da virkelig meget så ting, men utrolig søde. Det er altid dejligt at vinde og blive overrasket på den her måde.
    Fortsat god søndag
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en stor overraskelse meget inspirerende.
      Tak for din kommentar, Kirsten. Kh. Kirsten

      Slet
  4. Hvor er de søde, tillykke med gevinsten:-)

    SvarSlet
  5. Ej altså hvor er det dejligt:-) stort tillykke med de fine ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget fine ting jeg var heldig at vinde. Ser frem til at genoptage mit arbejde med miniaturen. Tak for din kommentar Anette. Kh. Kirsten

      Slet
  6. Altså Kirsten....
    Jeg anede slet ikke du havde en blog, men nu fandt jeg dig og har da skyndt mig at tilmelde mig din side.
    Tillykke med gevinsten. Det er så fantastisk at være så heldig. Sikke sødt indhold i din gevinst. Der er virkelig guf til ny inspiration...

    Rigtig fantastisk weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Charlotte
      Jo, jeg har haft bloggen i over 4 år nu, dog har jeg ikke været så aktiv i de sidste par år. Det har jo mest været min store interesse for have og hvad deraf følger, jeg har blogget om. Efter at have opdaget din blog vil mine kommende indlæg nok tage en drejning.
      Tak for din søde kommentar. Kh. Kirsten

      Slet
  7. Tillykke du er heldig
    hyggelig blog du har
    god påske

    SvarSlet