lørdag den 26. november 2011

Adventskransen d. 26. november 2011

Færdigpyntet adventskrans
















Her er en af kransene, som jeg lavede i går, blevet pyntet
med kogler, kunstige bær, perler, bånd og lys. Den er lavet
på en oasiskrans, og da oasien er våd, holder grannet sig
rigtig fint hele december. Når lysene er brændt ned og julen
er på retur, sætter jeg kransen ud på et bord i haven. Her
pynter den og kan sagtens holde sig pæn lige til foråret.
Jeg har selvfølgelig fjernet resterne af lysene.
Når foråret kommer, tager jeg grannet af kransen,
og gemmer den til næste sæson.
Oasiskransene kan købes i Kvickly, blomsterhandlere eller
planteskoler. De er billigst i Kvickly.
Glædeligt advent.

2 kommentarer:

  1. Den er så fin, jeg er glad for, du skriver, hvor man kan købe kransene.

    SvarSlet
  2. Sød krans, og godt med et tip om, hvor oasiskransene kan købes billigst :-)

    SvarSlet