torsdag den 10. november 2011

Start på juleudsmykning d. 10. November 2011



For et par dage siden købte jeg to juleroser (Helleborus niger og Chamaecyparis pisifera Squarrosa) og to blød ene i Fakta, for atsætte dem i vores to krukker foran hoveddøren.
Da de skulle plantes i dag, var det helt umuligt at få dem sat
ned i krukkejorden, da den er fuld af rødder fra de små piletræer.



Krukke med grønt
Krukke med grønt
Derfor er det blevet en alternativ juleudsmykning. Jeg har
klippet thuja og buksbom og stukket ned i stedet for. Måske finder
jeg lidt mere at pynte med, når  vi nærmes os julemåneden.



Krukker med juleudsmykning
Krukker med juleudsmykning
Her er det færdige resultat af juleudsmykningen af krukkerne
foran hoveddøren.
Nu skal jeg bare finde ud af, hvad jeg gør med de indkøbte planter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar