tirsdag den 7. oktober 2014

Pyntegræskar af egen avl

Pyntegræskar af egen avl

Sidst på foråret såede jeg nogle græskarfrø.
Jeg havde købt et brev med bladende pynte-
græskar i gule og grønne farver samt i forskellige
faconer.

Jeg såede ikke alle frøene, men da græskarrene
dukkede op på planterne, var de alle i samme facon
dog i gule og grønne farver.

Jeg er alligevel lidt stolt over min høst og synes,
de er rigtig flotte.

Det skal da prøves igen til næste år.

Jeg har nu lagt mine græskar rundt omkring i haven til pynt.






3 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Godt at høre fra dig, det var da fint, at der kom noget ud af din såning, de ser godt ud rundt om i din have.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej. Det er nogle rigtig fine græskar og det ser godt ud med oppyntningen.

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten.
    Sjov plante, men den giver så megen glæde med de små holdbare frugter. Jeg har købt mig til græskar i år, men da de er så flotte, vil jeg prøve om jeg kan få plads et sted i haven næste år. Altså hvis jeg kan finde ud af at tage frø.....
    Hilsen Lotte

    SvarSlet